So, when I speak, listen this is my decision

Yes nu är jag tillbaka och livet är på topp! Har insett att jag bara sett de negativa,jag mena jag har så sjukt mycket att vara glad över så vafan håller jag på med! Jag mena de finns tusentals människor som skulle göra vad som helst för att byta liv med mig elr dig så vafan.. va glad för de du har och lev i nuet.De är precis vad jag tänker göra,jag ska leva varje dag som om den vore den sista och inte slösa bort tiden med å sitta och deppa,nu jävlar!
So what, we get drunk
So what, we smoke weed
We’re just having fun
We don’t care who sees
So what, we go out
That’s how it’s supposed to be
Living young and wild and free

Kommentarer
Postat av: sanna

så sant som de är sagt!;)

2012-02-12 @ 18:28:35
URL: http://aaxelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0